Laakso på Popaganda

Laakso ska spela på Popaganda i augusti! Shit, shit, shit! Då kanske man ska ta sig en liten funderare över om man inte ska gå dit ändå. Det är några bra akter bokade redan, men inte så bra att jag tidigare har övervägt att gå dit. Å andra sidna är ju inte alla akter bokade och släppta ännu. Men något som jag retar upp mig på är att Popaganda, som förut var en gratisfestival, nu kostar. Jag vet inte om jag är villig att pröjsa 500 spänn för 2 dagar. I såna fall ska det vara riktigt bra artister som uppträder. Laakso är ett steg i rätt riktning. Och Joel Alme. Men mest Laakso.



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag älskar dom :D

2008-06-17 @ 19:40:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0