Eurovisionsslaget

Om några timmar smäller det! Då ska Charlotte visa vad hon går för och lyckas ta Sverige till final i Eurovision Song Contest. Jag har dock mina tvivel på att hon överhuvudtaget kommer att lyckas ta sig vidare från semin, än mindre vinna i finalen. Men man ska väl aldrig säga aldrig.

Jag trodde att det bara skulle vara jag och Marielle hos mig ikväll, men hon plockar med sig Micke och Annelie, som är här på besök från Estland. Så nu har jag fått ägna den senaste timmen åt att panikstäda. Satan i gatan vad jag börjar bli bra på det vid det här laget. Men jag kanske borde lära mig att hålla undan bättre, så slipper jag den här paniken...

Jag börjar hålla min tumme för Charlotte redan nu. Låt det gå vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0