Good housewife

I nuläget har jag absolut ingenting inplanerat denna fredagkväll. Tråkigt, kan tyckas, men jag ser det faktiskt inte så. Jag ska ju ut imorgon. Och jag har sovit riktigt dåligt hela veckan (igår somnade jag på soffan och trots att jag vaknade ett antal gånger gick jag inte och la mig i sängen förrän klockan var 02:30). Den där förbannade soffan förstör för mig. Därför ska det bli skönt att ha en slapparkväll då jag vet att jag inte behöver upp jättetidigt imorgon.

Och jag behöver fixa lite saker i mitt hem.

- Diska
- Stryka och hänga undan nytvättade kläder i garderoben
- Dammsuga
- Plocka bort massa saker som ligger slängda överallt

Ikväll ska jag vara den perfekta hemmafrun. Jag ska vara som Bree Van Der Kamp, och jag ska kanske till och med baka kladdkaka. Det beror på hur sugen jag är och hur mycket tid jag får över. Och om jag orkar med att diska allt jag kladdar ner efteråt. Det blir nog en kladdkaka.



Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

sv. haha ohja så sant !

2008-05-16 @ 14:49:54
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0