Han lämnar. Igen.

Så har kusin Kristofer gått för sig att det är dags att lämna landet. Igen. Senast var det Island, och nu har han varit hemma i nästan ett år. Men Stockholm är tydligen för litet för honom. Jag förstår inte varför han inte bara kan vara nöjd. Vi vill ju ha honom här hemma. Det blir alldeles för tomt när han inte är här. Det räcker med att hans syster är på andra sidan jordklotet.

Tack och lov har Kristofer inte för avsikt att flytta alltför långt bort. Han har tänkt sig Köpenhamn. Och jag tycker ju att Köpenhamn är betydligt bättre än Island i det avseendet att det nog är billigare att åka dit. Och då kan jag tycka att han gott kan ta tåget hem till Svea över jul. Men det kommer att bli tomt utan honom. Den dumma ungen. Han borde bli omyndigförklarad, så att han inte får sticka iväg sådär hursomhelst.



Bilden på honom har jag snott.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha jag menar de ;O

2008-05-21 @ 21:46:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0