Mascara- missen

Fan. Jag vet vad jag har glömt. Var ju tvungen att köpa mascara idag, då min praktiskt taget är slut. Jag fick verkligen kämpa för att få ut det sista ur den lilla hylsan imorse, och jag sa till mig själv "Helena, på lunchen går du och köper en ny mascara". Men gjordej ag det? Nej då, istället valde jag att luncha med mina kära kollegor, och äta glass i solen. Den där mascaran kom jag på först nu, och vad hjälper det mig imorgon bitti? Det hjälper mig inte ett jäkla skit, kan jag tala om.
Och imorgon ska jag träffa M, och då hade jag ju tänkt vara en fräsig pingla. Och det redan från början av dagen. Men det är bara att inse att det är kört. Får väl sminka mig så hjälpligt det bara går, köpa min mascara på lunchen och sedan piffa till mig ytterligare på jobbets toalett. Roligare saker har jag gjort i mitt liv.

image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0