Panikartade förberedelser

Ska träffa M imorgon. Har inte sett honom på ett tag nu, då han har varit bortrest och jag har varit jäkligt busy. Men jag har bestämt vad vi ska göra. Först middag någonstans, och jag blir inte förvånad om det blir grekiskt. Det blir det så ofta med honom. Sedan måste vi göra något åt hans bristande musikintresse. Jag tänker därför dra in honom mer i mitt liv, och ta med honom på Juvelens spelning på Debaser Medis. Detta vet han dock inte om, men jag hoppas att han kommer tycka att det är ett trevligt initiativ. För det tycker jag.

Sedan kan man ju aldrig vara för säker på om han kommer att haka med mig hem och äta nudlar mitt i natten. Det finns väl en risk för det. Därför har jag nu under den sena kvällen  panikstädat, om än mest polerat på ytan. Hade egentligen behövt dammsuga, men jag tvivlar starkt på att mina grannar skulle uppskatta detta oljud efter kl 22. Så det lär jag helt enkelt bli.
Det blev i alla fall hjälpligt städat, och jag behöver inte skämmas för att få sällskap. Om det nu skulle bli så, vilket jag inte säger att det blir.


image354

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0