Believe eller Never let you go?

Ryssland som vinnare i Eurovision för första gången någonsin. Gratulerar. Det är ett helt ok resultat för mig. Även om jag tycker att Plusjenko var bäst på scenen i det ryska numret.





Jag gillade Dimas show när han var med för två år sedan. Tjejen som kommer upp ur flygeln, den bilden lägger som ett magiskt skimmer över numret. Och jag hade svårt att få refrängen från "Never let you go"  ur huvudet 2006. Men som sagt, det är showen som han står för som jag tycker är bäst. Det är den som jag kommer att komma ihåg, och referera till.



Kommentarer
Postat av: Penny Lane

Plusjenko är underbar! Jag skulle gå hem med honom när som helst:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0