Don´t look back in anger

Jag hade inte planerat att gå, men när nu E frågade mig om jag hade lust att hänga med tänkte jag om. För jag anser faktiskt att man måste se Oasis live åtminstone en gång innan man dör. Jag har aldrig sett dem, så det kan med andra ord vara på tiden. Jag är dock medveten om att det inte är samma fantastiska band som regerade på listorna under 90- talet, och jag har ingen aning om hur senaste plattan låter. Men jag hoppas innerligt att det blir en kanonkonsert i alla fall. Men med ståplatsbiljetter skulle jag bli förvånad om det blev annorlunda.

Tack till E, som ställde sig och köade utanför Globen ytterligare en gång för min skull.



Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack fina hjärtat!

Hur är allt med dig?

What´s the latest?



Kram på dig

2008-11-05 @ 19:01:56
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0