Moment of Truth

Tv- programmet Sanningens ögonblick är tillbaka. Jag kan inte förstå hur någon överhuvudtaget kan vilja vara med i det programmet. Ok, man kan vinna massa pengar - men till vilket pris? Nästan varje person som deltar avslöjar något som garanterat kommer att såra någon i deras närhet. Och det är inte bara deras familj och vänner som får veta dessa hemligheter, utan även alla tusentals personer som tittar på programmet. Inte helt kul att ens chef får veta massa saker om en som man inte ens vill berätta för sin familj.

Jag skulle aldrig i livet sätta mig i den där stolen. Så mycket pengar finns det inte i världen. Kanske har jag för många hemligheter? Eller så vill jag bara inte såra någon jag älskar. För visst har man gjort saker som kanske inte alltid är helt hundra, eller tyckt något om någon. Men även om jag aldrig ställa upp själv, sitter jag nu här och tittar på skiten. Med hjärtat bultande, och en nervös och orolig känsla i kroppen. Jag tycker ju synd om deltagarna, för fasiken. Samtidigt som att det, tyvärr, är lite spännande. Och jag är faktiskt nyfiken på vad Linda Rosing kommer att avslöja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0