Changes

De har anställt en vikarie i receptionen på mitt jobb. Hon ska jobba i tre månader, medans jag fokuserar helhjärtat på 1/1- förnyelsen. Hon börjar nästa måndag och kommer att jobba parallellt med mig och Ingela i början. Men jag tror att jag rätt så snart kommer att placeras i kontorslandskapet på heltid. Och sen blir det ingen reception förrän tidigast i februari. Det gör faktiskt lite ont att tänka på det, för receptionen är det ställe där jag verkligen kan andas. Där finns inte den där stenhårda pressen. Det finns stress, men det är stress som jag kan hantera. Den försvinner när jag går hem för dagen. När jag jobbar med försäkringarna ligger den där stressen kvar till kommande dag. Och det är det som är så jobbigt. Ska bli intressant att se hur de närmsta månaderna utvecklar sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0