Jag vänder om, hon bara ler

Håkan Hellström två dagar i rad. Bland det bästa beslut jag har tagit, även om det var halvt ofrivilligt. Typ. Det var inte lika explosionsartat från början andra kvällen, men det tog sig rätt bra. I och för sig blev jag kanske påverkad av att jag stod längre bak igår än vad jag gjorde i tisdags.

Långa vägar, Tretton och Rock´n´roll blåa ögon var utbytta, och istället spelades min favorit Nu kan du få mig så lätt, Gatan Fram och Jag har varit i alla städer. Han lockade upp Plura på scenen, som plinkade på gitarr och sjöng under Gatan Fram (de gjorde ju den tillsammans under Nalens julbord för några år sedan). Vad gäller Jag har varit i alla städer blev jag riktigt överraskad. När jag och E träffade Håkan i somras frågade vi honom om just den låten, och svaret blev att den inte spelas för att det är så svårt att överträffa symfoniorkesterversionen från Berwaldhallen. Så det var en riktigt trevlig överraskning. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kände skadeglädje gentemot E...




Käkade med Ingela innan konserten. Jag har svårt att motstå Bearnaisesås.






Jag och Karin - min räddande ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0