Derby i dag



Tro det eller ej, men jag ska faktiskt på fotboll i dag. Derby mellan Hammarby och Djurgården, och självfallet håller jag min tumme för de grönvita krigarna. Jag har ju aldrig varit särskilt intresserad av fotboll, så vida det inte är landslaget som spelar, men det är faktiskt rätt kul att gå på match någon gång ibland. Helt annorlunda jämfört med att sitta hemma och se matchen på tv. Så jag tror att det kan bli en trevlig eftermiddag, trots allt. Det enda jobbiga är alla idioter som är där och tittar. Och med det menar jag de som skriker könsord och andra svordomar och uppför sig som om de vore tolv år fast de i själva verket är en bra bit över trettio. Tragiska människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0