Converse

Jag har två par Converse och jag älskar dem båda. Ett par svarta och ett par rosa. Dessvärre är båda paren lite slitna. Skitiga och håliga. Vanligtvis så bryr jag mig inte så länge de fortfarande håller ihop, men jag är lite osäker på vad de tycker på mitt nya jobb. Om det är några skor som jag använder till allt så är det just mina Converse. Och min nya arbetsgivare kanske inte hoppar jämfota över att jag går runt i skor som har både ett och två och tre hål i sig.

Så tiden för att inhandla ett par nya pjucks kanske är kommen. Om jag har kvar några pengar när jag får lön ska dessa gå till nya Converse. Det bestämmer jag här och nu. Förmodligen lär jag glömma bort alla sådana tankar, men då får ni påminna mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0