My name is Geraldine, I´m your social worker

Jag är lite lätt sur och irriterad. Jag hade verkligen sett fram emot att se Glasvegas i mars. Dessvärre hade jag inte möjlighet att fixa biljetter själv, men jag var duktig och påminde E om att inte glömma detta i dag. Det gjorde han inte heller. Biljetterna släpptes kl 10 i morse, men från den tiden och sex minuter framåt gick det tydligen inte att boka. Och kl 10:07 var det slutsålt. Så det blev inga biljetter.

Jag uppskattar verkligen att E ansträngde sig. Det vet jag att han gjorde, för han ville själv se Glasvegas. Vad jag blir lite arg över är att förra årets mest hypade band gör sin enda Stockholmsspelning på Debaser Medis. Ett ställe som sväljer ca 800 personer. Vilket är ingenting i sammanhanget. Den här spelningen borde ha varit förlagd till något annat ställe, typ Cirkus. Men jag får väl skylla mig själv, för det är klart att jag förstår att biljetterna tog slut så fort enbart för att jag annonserade om det i min blogg igår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0