Att hetsäta godis



Jag köpte på mig lite godis på väg hem från stan. Det verkade vara en bra idé just då, men nu vete fan. Efter några bitar är det inte längre roligt. Och jag har den där "lösgodisincidenten" färskt i minnet fortfarande, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det bara var någon vecka sedan.

Jag hade lyckats somna på soffan (vilket är fullkomligt normalt när det gäller mig), och vaknade upp någon gång under en nattlig timma. Av någon anledning fick jag i mitt sömndruckna tillstånd för mig att jag skulle använda godispåsen till något annat, och att jag måste äta upp allt godis som fanns kvar. Vilket resulterade i att jag nyvaken satt och hetsåt godis. När det återstod endast några få bitar kom jag på mig själv med vad jag höll på med, och slutade.

Denna händelse ska inte upprepas den här gången. En gång är en gång för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0