Ett kilo smör

Jag var hemma hos Helenes syster Sussie igår. Jag har inte träffat Sussie på en herrans massa år, men det var som om vi hade setts förra veckan. Även Sussies vän Linda dök upp, och pojkvännen Robin käkade med oss innan han stack iväg med ett par polare för att se nya Terminator- filmen.

Trots att jag var väldigt trött var det sammanfattningsvis en mycket trevlig kväll. Lite tacos, lite alkohol, lite snacks och mycket trevligt sällskap är ett recept som brukar bli bra. Något som inte blev så bra är dessvärre bilderna jag tog under kvällen. Jag lyckades inte komma ihåg att plocka fram kameran förrän sent, och de bilderna som jag tog är inte särskilt smickrande. Som Sussie sa, det ser ut som att vi alla har ett kilo smör kletat i fejjan.



Linda och Sussie.



Det bjussades på snacks i mängder.



Helene var glad.



Jag var trött. Väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0