Kändismingel

Kanske ska visa upp lite bilder från lördagens maskerad. Det var vansinnigt stressigt i början, när vi fixade med all mat och sådana saker. Fram med mat, värma pajer, skära tomat och mozzarella, hälsa alla välkomna, fixa med lekarna, koka kaffe, värma kladdkaka, springa upp och ner för trappan... De första timmarna kantades av stress, och det var först när allt ätande och alla lekar var över som det gick att slappna av och själv börja festa.

Och det var en riktigt lyckad kväll. Alla som jag har pratat med efteråt har varit helnöjda. Och ännu bättre blev det av att de flesta faktiskt hade klätt ut sig.



Vi hade gjort galet mycket pastasallad.



Marielle och David var vansinnigt söta.



Cathrine vann pris för bästa utklädnad. Den som är blind och inte ser att hon är Amy Winehouse, borde skämmas.



Linnea var Cyndi Lauper.



Jonathan var inte utklädd, men han var glad ändå. Även om det kanske inte ser så ut på bilden.



Edna var Lady Gaga, och Aöex var Clark Kent. Jag kände nästan inte igen honom först, då han inte brukar ha vare sig glajjer, kostym eller håret kammat.



Micke var så himla fin i sin kostym. Jag var vansinnigt avundsjuk på hans dejts klänning. Nu lyckades jag inte få något kort på henne, men jag lovar att lägga upp om någon annan har lyckats fånga henne på bild.



Senare under kvällen förvandlades Clark Kent till Superman. Och det är så här jag är van att se Alex.



E var maskerad från topp till tå. Någon Star Wars- figur.



Edna var jättefin.



Kristoffer kom sent och fick äta i köket.



Karin och Björn var söta som alltid.



På den här bilden är det konstigt nog jag som ser mest normal ut...



Helene och Henning fastnade på bild.



Anders var Henrik Berggren från Broder Daniel.



Tina Turner och Jokern.



Andreas var klockren som Björn Borg.



Jag hittade Kapten Haddock i vimlet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0