The winner takes it all

Igår kväll hängde jag och Alex på någon artonårspub på Högbergsgatan. Att det var en artonårspub insåg vi inte när vi gick dit, för då var det rätt tomt på folk. När vi gick därifrån några timmar senare var det dock knökfullt, och jag kände mig väldigt fel. Vilket egentligen inte bara hade med åldern på övriga gäster att göra, utan även med att jag inte var jätteförtjust i den röda porrbelysningen.

Senare åkte vi och spelade biljard och sällskapsspel. Jag vann det mesta, även om biljarden inte riktigt räknas, då jag vann genom att Alex hade ner den svarta. Men om någon frågar, så vann jag biljarden.



Vi spelade Råttfällan. Det har jag inte spelat på många, många, många år.



Ibland undrar jag lite över mig själv...



Fyra i rad är faktiskt vansinnigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0