Fredagsfest

I fredags fick jag besök. Mitt ex kompis flickvän Edna, och hennes kompis Alex. Egentligen är Alex vän med mitt ex och hans vänner också, men nu var han med Edna, och då får han benämnas som "Ednas kompis".

Tanken var att vi skulle förfesta hos mig, för att sedan gå ut och dansa. Vi blev kvar i min lägenhet hela kvällen, och de gick inte hem förrän kl 4 på morgonen. Och jäklar, så kul vi hade.



Glada och fortfarande rätt nyktra.



Chokladtomten var populär.



Pepp!



Alex förlorade introtävlingen. Men han var rätt glad ändå. Kanske berodde på spriten.



Jag och Alex delade på en flaska Ouzo. Alex drack det mesta.



Edna är vansinnigt rolig!



Jag hade fått julgodis från jobbet, som vi tryckte i oss. Vi spelade drinkspel med hjälp av en kortlek, och jag kan ju säga att det inte var min starka sida. Dock vansinnigt kul, i synnerhet som att Alex hela tiden glömde alla regler och missade att hålla ut lillfingret när han skulle dricka. Då blev han straffad. Och full som sjutton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0