Maskerad



Jag tror inte att jag har berättat det, men om jag har gjort det så ber jag om ursäkt för att jag här drar det en andra gång. Jag ska ha tjugofemårsfest tillsammans med Helene och Linnea. Det blir maskerad, tema kändis. Vilketk an bli exakt hur bra som helst. Fast jag tycker att folk är lite dåliga på att svara om de kommer eller inte. Så om du som läser detta har fått en inbjudan - jag vet att det bara gått några dagar och att ni har flera veckor på er, men snällla, snälla svara så fort som möjligt. Jag är så nyfiken på vilka som kan och inte kan komma. Och så länge ni inte befinner er i ett annat land, alternativt har någonting superviktigt uppbokat redan, så finns det ingen anledning att inte dyka upp.
Om du däremot inte har fått en inbjudan, men tycker att du förtjänar en - hör av dig.

Den jag ska klä ut mig till är inte någon vanlig kändis. Men jag tänker inte avslöja några detaljer än. Några vet redan vem jag ska vara, men jag vill behålla överraskningen till själva festen. Förhoppningsvis lyckas jag få till kostymen rätt bra. Krävs nog en hel del tålamod och vilja. Och det ska jag väl kunna uppbringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0