Blodbad



Jag tyckte att det var illa med gårdagens papercut (sånt svider ju så in i bäng), men i dag slog jag på stora trumman när jag i morse hyvlade av mig halva tummen med rakhyveln. Fråga mig inte hur det gick till, det var bara ett stort jäkla hjärnsläpp som ledde fram till eländet. Ibland gör man dumma val, och att göra saker när man håller i en rakhyvel är inte det smartaste man kan göra. Uppenbarligen. Det var ett sjuhelsikes blodbad här hemma, och jag är inte sugen på att se hur såret ser ut under plåstret. För övrigt tror jag att jag måste införskaffa lite roligare plåster, för de jag har är galet fula. Lite Bamseplåster eller Barbieplåster skulle sitta fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0