Saturday night, I feel the air is getting hot - like you, baby



Jag och Helene hamnade, inte helt otippat, på Kelly´s igår. Mest för att ölen kostar 19 kronor innan kl 21, och efter kl 21 kostar den 25 kronor. Vilket är ett alldeles lagom pris att betala för den gyllene drycken. Vi passade även på att dela på en nachotallrik. How I love guacamole.

När det var dags att åka hem hade jag dock lite otur. Missade tåget precis, och att vänta i en halvtimme på nästa tåg var inte direkt lockande. Så jag åkte hem till Alex istället. Ett mycket bra beslut, då jag alltid sover som bäst när jag sover bredvid honom. Dumt att inte ta tillvara på tillfället när det dyker upp, i synnerhet som att han måste fokusera på pluggandet den kommande veckan och vi kanske inte kommer att ses särskilt mycket.

Summering: En väldigt trevlig kväll med en fin avslutning innan jag slocknade med huvudet på kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0