Hey Princess

Den kanske bäst bevarade hemligheten kring gårdagens bröllop var, som brukligt är, klänningen. Det har spekulerats, och jag tror att det var många som blev förvånade när Victoria klev ur bilen utanför kyrkan.

Jag tycker att det var en väldigt fin klänning, klassisk och enkel men ändå elegant och lite annorlunda jämfört med hur de senaste årens kungliga brudklänningar har sett ut. Den var fin på henne, och jag gillar i synnerhet ryggen. Dock tycker jag att den var lite tråkig. Hon borde ha vågat ännu lite mer.

Inte helt oväntat hade hon kamédiademet i håret, precis som Silvia när hon gifte sig. Det hade jag faktiskt hoppats att hon skulle skippa, för jag tyckte att det var rätt fult på Silvia. Men jag blev faktiskt lite positivt överraskad över att jag tyckte att det funkade rätt bra på Victoria. Tillsammans med drottning Sofias slöja (som både Silvia och flera av Hagasessorna hade på sina bröllop) bidrog det till den romantiska känslan.

Brudbuketten var vacker. Det enda jag kan klaga på där, är att det hade varit fint med lite färg i allt det vita.

Inte helt oväntat var Victoria vansinnigt vacker igår. Den tjejen blir bara snyggare med åren.

(Och Daniel var självfallet också vansinnigt stilig igår.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0