Mässa för riktiga män

I helgen var det Maskin Expo- mässa ute på Barkarby flygfält. Vår fina biogaslastbil fick vara med, och stå i Volvos monter. Nästan hela min avdelning var där, och delade ut gratis dricka och choklad till besökarna som passerade förbi. Tyvärr gjorde vi alla samma miss- glömde sololjan hemma. Det var galet varmt, och solen gassade. Att använda solglasögon var inte så smart. På fredagen kallades jag för Tvättbjörnen av en kollega. Bakom min rygg, dessutom. Snajsigt.

Men trots att ansikitet blev lite rött (jag matchade tröjan), var det jäkligt kul att vara med på mässan. Även om jag inte är så intresserad av lastbilar och grävmaskiner egentligen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0