Dexter



Jag har, sent om sider, upptäckt Dexter (även om jag länge har haft mina misstankar om att det är en serie som skulle kunna passa mig). Så numera ägnar jag stora delar av min tid åt att plöja igenom allt det som jag har missat, och det är så jäkla bra. Igår satt jag och Alex uppe sent bara för att vi inte kunde slita oss. Nyfikenheten på vem som är The Ice Truck Killer var större än behovet att sova, vilket jag i och för sig har fått sota för i dag. Men ibland får man göra vissa uppoffringar.

Nu til ldet dumma. Alex är inte hemma hos mig i kväll, och jag kan inte titta på nästa avsnitt när han inte är här. Det har jag för mycket samvete för, även om det kliar i fingrarna på mig att fortsätta där vi slutade i natt. Det var så spännande. Men jag ska vara en snäll flickvän och inte tjuvkika. Jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0