Monday you can fall apart



Jag tänkte sammanfatta min dag väldigt kort.

Trött, seg och frusen.

Köpte 10 mandariner och 4 äpplen på Vivo i Huvudsta för totalt 11 kronor. Värsta fyndet!

Glömde ladda iPod:en i helgen, och fick således klara mig utan musik på tunnelbanan då batteriet var slut. Detta var, förstås, extremt traumatiskt.

Jag fortsatte att glömma saker, och kom på att min bok låg kvar hemma på soffbordet. Inget att läsa på lunchen, med andra ord.

För att sysselsätta mig på lunchen tog jag en promenad på 25 minuter, trots att det snöade och var kallt och blött ute.

Suget efter lussebullar blev mig nästan övermäktigt, men det försvann efter ett tag.

Jag fick skämmas lite över att jag inte arkiverat de tidningsartiklar som kommit in sedan maj.

Huvudvärk från helvetet.

Räknat kilometer, tid och kalorier på löpbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0