En dröm om värme



I morgon åker Alex föräldrar till Egypten för en veckas härlig semester i solen. Det är så att man blir lite avundsjuk, för vädret är inte helt roligt i Sverige just nu. På tok för kallt för att jag ska vara helt nöjd. Så därför drömmer jag mig bort lite, till olika ställen i världen. Här kommer en lista på vart jag inte skulle ha någonting emot att åka just nu:

Mauritius
Australien
Thailand
Dominikanska Republiken
Hawaii
Valfri grekisk ö (tänk mysig, inte party)
Bahamas
Maldiverna
New York

Ja, egentligen är ju inte New York ett sol- och badresemål, men vem vill inte alltid åka dit? Klart det ska stå med på listan.

För övrigt fyller jag år på onsdag. Om någon vill köpa en resa till mig är det helt ok. Jag lovar att ta emot den (Så vida det inte är en tågresa till Alingsås eller liknande).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0