Saker som gör mig glad



Bara tanken på att det är fredag gör mig betydligt gladare. Och därför tänker jag lista några saker som jag tycker om, saker som jag blir glad av.

När de första snödropparna tittar upp ur marken på våren.
Att gå på en vacker strand, och det är tillräckligt sent på eftermiddagen för att sanden ska vara behagligt varm istället för brännhet.
När Alex fjantar sig och sedan kryper tätt intill för att få närhet.
När det slutar regna och en regnbåge exploderar på himlen.
Barn som skrattar.
När det spelas en låt jag verkligen tycker om när jag är ute och dansar.
Djur i allmänhet, och i synnerhet om de är söta och lurviga.
Varma sommarnätter när varken jacka eller tjock kofta behövs.
När Alex är på bra humör och mår bra. Då är jag som gladast.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vilken biild

2011-04-08 @ 14:55:48
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: MOAZSTYLE

Nej precis! Hatar tandläkaren, usch! Speciellt dra ut tänder! :( Bedövningen har släppt nu, eftersom dom drog väldigt mycket så gör det ganska ont i kindbenet och i hålet. :)

2011-04-08 @ 15:53:30
URL: http://moazstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0