Kvällstankar



Det är härligt att ha semester och vara chef över sin egen tid! Om jag vill vara vaken tre dygn i sträck är det ingen som kan försöka hindra mig. Nu ska vi väl inte överdriva och faktiskt vara vakna i tre dygn, men vrida lite på dygnets tjugofyra timmar kan man ju alltid göra. Det går alldeles för enkelt, och jag vet att jag egentligen borde krypa ner under täcket ganska omgående för att inte sova bort hela förmiddagen i morgon.

Morgondagens plan tror jag är en promenad ut till Rosendahls trädgård på Djurgården, där det blir ett stopp för lunch. Jag är osäker på om jag förankrade den idén hos Alex, men han brukar ju nappa på mina idéer så det blir inte något problem. Det enda som skulle kunna ställa till det är väl vädret, men peppar peppar, det ska vi inte tänka på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0