Nu börjar ledigheten!



Den här dagen har försvunnit så fort att jag knappt såg skymten av den. Jag skippade att ta lunch och åt en banan istället, så att jag kan gå en halvtimme tidigare. Det har i och för sig resulterat i att jag börjar bli rejält hungrig nu, men bättre att köpa med sig mat på vägen hem och äta en sen lunch, så behöver jag inte äta så mycket till middag sen. För jag misstänker att jag inte får sällskap av Alex i dag heller då han är överhopad av jobb, och då känns det inte roligt att behöva laga middag.

Men skit i maten nu! För om tio minuter får jag gå hem och då är det semester i två veckor som gäller! Så efterlängtat! Så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0