Vad ska få följa med i resväskan?



Jag har aldrig varit särskilt bra på att packa, och nu är inget undantag. Fem dagar i London- hur mycket ska man ta med? Jag vill inte ta med för mycket, för tanken är ju att jag ska shoppa en del och det måste få plats i resväskan på väg hem. Men jag vill samtidigt inte sakna kläder när jag väl är där.

Tre klänningar.
Ett par byxor.
Tre toppar.
Underkläder och strumpor.

Räcker det i klädväg? Jag tror det, va. Då kan man byta om på kvällen när man ska gå ut och äta. Men jag lär väl inte använda allt i alla fall. Men better safe than sorry.


Kommentarer
Postat av: melina

sv; ja hela han är snygg!

2011-08-07 @ 22:53:26
URL: http://ungaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0