Nytt i smyckesskrinet

Jag är ett stort fan av att handla billigt, så när det är rea ute i butikerna snokar jag mer än gärna runt på jakt efter det perfekta klädesplagget/ smycket/ väskan eller något annat som jag kan tänkas tycka om. Mellandagsrean kan tyckas borde vara den ultimata fyndperioden för mig, men i år blev jag faktiskt lite besviken. Nu har jag förvisso inte besökt alla butiker som jag hade velat, det har det inte funnits tid till, men de jag har varit i har inte haft mycket roligt på sina utförsäljningar.

På Urban Outfitters hittade jag örhängen och ett halsband. I övrigt har det varit tunnsått med fynd. Köpte två klänningar på H&M, men de var nya i sortimentet och inte alls nedsatta. Bilder på dem kommer i ett annat inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0