Så var det måndag igen



Måndag igen. Veckorna rullar på så fort att jag nästan inte hinner med i svängarna. Blev dock lite förvånad när jag imorse tittade ut genom fönstret och såg att det var alldeles vitt ute. Tråkigt nog är det bara blötsnö, och det gör väl knappast någon människa lycklig. Men att det faktiskt är snö, oavsett vilken sort, gör det ju åtminstone lite ljusare ute.

Den här dagen har förflutit som i ett töcken. Jag är så vansinnigt trött. Kom i säng alldeles för sent igår, och antal sömntimmar jag fick kan jag räkna på ena handen. Men nu är det inte lång tid kvar av arbetsdagen. Sedan får jag gå hem och vila. Kommer en nisse som ska byta ut brandvarnaren till någon nyare variant, men så fort han har lämnat tänker jag mest slappa på soffan. Bra plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0