Sömnprat



Ibland tror jag att Alex undrar vad det är för tjej han är tillsammans med egentligen. Allt som oftast pratar jag i sömnen eller vaknar och är övertygad om att det springer omkring spindlar i taket eller i sängen.

Det senaste är att jag för ett par nätter sedan sträckte ut handen och smekte väggen samtidigt som jag med övertygad röst sa "Det är en gris här". Att Alex försökte övertyga mig om att jag sov och att det var en dröm brydde jag mig inte om, utan fortsatte hävda att det visst var en gris där.

Men va fasen, har jag rätt så har jag ju rätt! Då måste jag ju fortsätta hävda mitt case, allt annat är ju ett erkännande att jag har fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0