Time to hit the bed



Att försöka hålla sig vaken bara för att är ingenting jag rekommenderar. Ändå är det så jag lever mitt liv. Jag vill itne gå och lägga mig för tidigt på kvällen, även om mtit nattsuddande resulterar i att jag är på tok för trött dagen efter. Men jag vill inte att dagen ska ta slut, för det känns som att man har alldeles för lite fritid jämfört med hur mycket tid man tillbringar på jobbet.

Men nu känner jag att det är dags för mig att kasta in handduken för i kväll. Jag är helt slut. Och då är det nog bättre att faktiskt gå och borsta tänderna och lägga sig i sängen än att kura ihop sig i soffan och blunda två sekunder- och vakna upp två timmar senare, tröttare än tidigare och dessutom med en rejäl nackspärr.

Så. Med dessa ord önskar jag er en god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0