Julfest 2011

Gårdagens julfest med jobbet blev som sagt var betydligt bättre än vad jag förväntat mig.



Direkt efter jobbet åkte vi hem till Frida (till höger) och förade lite. Ett mycket trevligt initiativ.



Frida hade fixat massa snittar och blandade drinkar.



Nästan alla från min avdelning och bygg och teknisk inköp var där. Johannes till exempel.



Martin, Jonas och Mikael slog sig ner i soffan.



Väl framme på Sidenkällaren träffade jag Nina.



Till bords fick jag sitta med bland annat Pernilla och Julia...



... och Christian.



Fredrik och Sara från fastighetskontoret i Malmö hade tagit sig till Stockholm.



Med Anna på dansgolvet.



Jag dansade till de stängde kl 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0