Vid en väg på en sten

Av någon dum anledning kan jag inte lägga upp bilder här på bloggen för tillfället. Tråkigt, eftersom jag hade tänkt lägga upp en hel radda med kreativa nakenbilder på mig själv... Hmm... Eller...?

Därför lägger jag upp en låt som påminner mig om svunna tider och min barndoms skolgång. Denna lilla visa fick vi lära oss på lågstadiet. Minns så väl att vår fröken Birgitta hade skrivit upp den på tavlan, och så skulle alla skriva av det på papper. Fråga mig inte varför, men av någon anledning så har den fastnat.

Nu ska jag avsluta den här dagen. Nyduschad och insmord i mango/papayalotion, lovely. Det enda som fattas är nya lakan i sängen, men det får bli en annan gång. Det är trots allt inte så viktigt för att skönhetssömnen ska bli på topp.

Bis Morgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0