Bra sätt att lätta upp en grå tisdag

Jag mötte upp Alex efter jobbet. Tanken var från början att fika, men så ändrades planerna till en middag på Vapiano med hans gamla klasskamrat Cecilia. Jag och Alex hann dock med en snabbfika innan vi satte av mot Gamla Stan. En helt klart värdig avslutning på denna tisdag.



Jag drack som vanligt chailatte. Det godaste nu när det är kallt ute. I sommar lär det bli mer av det kalla sortimentet.



På Vapiano höll jag mig faktiskt borta från favoriten Scampi. Testade istället tomat och mozzarella- pastan, som inte var helt fel. Mycket gott, och jag borde ha lämnat det där sista på tallriken. Istället fick jag lite ont i magen, men det var det faktiskt värt.


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

ja, kanske det! ;)

2011-02-01 @ 22:42:07
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: AnnaWK

Sv: Ja de kläcker de mest roliga, oväntade och spontana grejer mest hela tiden :)

2011-02-01 @ 23:05:59
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0