This sucks

Ibland har man tur, och ibland har man riktigt jäkla mycket otur. Just nu har jag drabbats av det senare. Min dator är sedan tidigare trasig, och igår blev det ännu värre. Kan inte ens starta den, den bara står och maler med svart skärm. Men min tur i detta avseende består i att Alex har flyttat sin dator hem till mig, så helt handikappad är jag inte. Däremot så funkade det inte att blogga från hans dator igår, och jag har ingen aning om det beror på hans dator eller bloggen med tanke på hur felet såg ut(Är inte ett stort fan av hans dator, för Facebook ville inte heller funka som det skulle). Det finns därför en risk för att det inte blir så många blogginlägg den närmsta tiden.

När Alex komemr över nästa gång får han ta sig en titt på min dator, och se om man kan få liv i den på något sätt. Men jag inser ju samtidigt att det är dags för mig att köpa en ny dator. Vilket suger, för min är bara typ fyra år. Jag hade tänkt ha den i många år till, men det är väl bara att tänka om. Kul. Jag som ääälskar att lägga dyra pengar på nya teknikprylar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0