Obehaglig överraskning

Snacka om hjärtat skenade lite när jag öppnade mobilräkningen som kom i dag. 2324 kronor kändes inte helt rätt med tanke på att det vanligen brukar ligga på ungefär 300 kronor. Och även om jag vet att det är Tele2 som gjort en miss, så kan jag ju inte låta bli att jaga upp mig åtminstone litegrann. För det finns ju trots allt en liten procents chans att det är jag som missat något i avtalet när jag bytte abonnemang för att få fri surf. Något kan faktiskt ha gått fel och blivit missuppfattat.

Men Tele2 fick ta på sig hela felet själva. Någon nöt hade inte ändrat helt i abonnemanget vid bytet, och surföverföringen hade missats. De skulle korrigera felet, och jag kan pusta ut. Jäkla tur det. Jag uppskattar inte sådana här obehagliga överraskningar.



Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Helena,



Jag beklagar verkligen att du fick en felaktig faktura. Vi jobbar ständigt på att förbättra våra rutiner för att fel likt detta inte ska inträffa, så länge den mänskliga faktorn är inblandad kan vi dock inte komma ifrån att det ibland sker misstag. Givetvis är det vi som får stå för dessa misstag och jag är glad att det löste sig för dig.



Har du några frågor får du gärna maila mig!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-05-24 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0