Immortals

Istället för att bara sitta hemma hela dagen gav vi oss ut i verkligheten och gick på bio. Alex fick välja film, och eftersom vi sett en trailer för Immortals var valet självklart. Jag var väl inte riktigt lika begeistrad som Alex över valet, men som den snälla flickvän jag är höll jag tyst och följde med. Annars brukar det sluta med att jag gnäller mig till en film som jag vill se, så den här gången var det hans tur.

Det var inte en film i min smak, och jag tyckte att den i många avseenden var rätt löjlig. De pytsade även in en liten orealistisk kärlekshistoria utan någon som helst kemi mellan skådespelarna, och någonstans där gav jag nog upp. Så. Himla. Lamt. Och. Onödigt. Men jag ska ge cred för effekterna. Det fanns några slagsmålscener som var lite häftiga, varav den bästa var när de grekiska gudarna fightades i slutet. Överhuvudtaget gillade jag scenerna med gudarna bäst. Resten var inte mycket att hurra över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0