Kalorier och chokladkakor



Hela dagen var jag pepp på att gå och träna. Så blev klockan hemgång, och vips så kände jag inte alls för att träna längre. Jag ville hellre gå hem och sätta mig i soffan framför en bra serie med en chokladkaka i handen. Jag kunde nästan känna Marabousmaken i munnen.

MEN. Jag åkte inte hem. Jag åkte till gymmet. En timmes power walk i lätt lutning. Efter tjugo minuter fick jag sällskap på löpbandet bredvid av en man som luktade som om han inte gjort annat än att sitta instängd i ett litet rum de senaste tjugo åren, konstant rökandes. Det luktade apa, och jag lockades av tanken att bryta träningspasset och gå hem MEN. Jag höll ut, och efter en halvtimme gick han.

487 kalorier gick jag av mig. Är det ok att äta lite choklad då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0