Sol i sinne



Freeedaaag!!! Härligt! Fredagar är alltid de bästa dagarna, och det brukar då inte göra så mycket att jag har surdegar och skit att ta tag i på jobbet. Det blir liksom lite roligare bara för att det nästan är helg. Och hade det läckt ut balsamvinäger i min matlådspåse och förstört dagens Metro som jag inte hunnit läsa klart eller om jag hade tappat yoghurt över hela golvet i köket någon annan dag hade det förmodligen sabbat mitt humör för resten av arbetsdagen (att läsa Metro är heligt). Men inte i dag, inte på en fredag.

Och för första gången någonsin (eller åtminstone vad jag kan minnas) så kändes det som en lättnad att äntligen punga ut med 790 kronor för busskortet. Jag har ju som bekant plankat de senaste två dagarna, och suttit som på nålar under hela resan till jobbet av rädsla för att stöta på kontrollanter. Men nu har lönen rulalt in på kontot och busskortet är inhandlat. Det går bra nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-26 @ 17:42:02
Postat av: Anonym

Asså du tar så himla fula bilder! Kan du ta normala nång gång va?

En som tycker dina bilder är skit fula!

2011-11-26 @ 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0