På besök i Sjöstan

Igår hade jag egentligen tackat ja till en grillfest, men jag kände inte riktigt för att gå på den. Så jag trotsade mitt dåliga samvete och lät Alex gå själv. Istället tog jag mig till Hammarby Sjöstad, där Helene och Andreas precis har flyttat in. Tjejkväll med Helene var det som gällde, och det var himla trevligt.



De bor numera i det här huset...



... och har den här utsikten från balkongen.



Vi åt god middag som Helene svängde ihop.



Ljudet funkade inte i datorn, så vi fick plocka fram den gamla hederliga stereon och lyssna på cd- skivor. Ni kids som läser det här och inte vet vad en cd- skiva är, fråga era föräldrar så kan de säkert förklara...



Vi blandade smarriga drinkar  (och vi blandade även alkoholintaget med cider, vin och drink, vilket resulterade i att jag kände mig mer bakis än jag borde i dag).

Sedan blev klockan halv ett och jag var tvungen att hinna med sista tvärbanan hem. Förstår inte varför de inte kan gå hela natten på helgen som tunnelbanan. Eller åtminstone ett par timmar längre än vad den gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0