På dejt

Vi hade en trevlig dejt igår, jag och min karl. Åt så mycket att jag var övertygad om att magen skulle spricka (aka göra en Anna Book), men jag klarade mig den här gången också. Att jag hade på mig klänning var helt klart rätt val. Efter middagen promenerade vi genom stan och hoppade på tunnelbanan i Gamla Stan. Det var en så härlig kväll igår att det var lika bra att passa på att njuta av den, för snart kommer säkerligen höstrusket ikapp oss.



Definitivt en faoritklänning.



Alex åt någon jalapeno poppers till förrätt. De var rätt spicy, men han är ju å andra sidan en het kille så han klarar ju sånt.



Jag åt en traditionell skagensmörgås till förrätt.



Alex fortsatte på sitt starka tema, och varmrätten blev fajitas. Jag smunkade åt mig ett smakprov och lite guacamole. Riktigt smaskigt.



På min tallrik återfanns en lite traditionellare oxfilé med klyftpotatis och bearnaisesås. Varför ta något annat än det jag brukar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0