Det gäller att planera



När nu Alex ska vara borta hela helgen och inte komma hem förrän på måndag kväll har jag skrivit en liten lista på saker som jag ska sysselsätta mig med.

- Veronica Maggio på Grönan med Helene i kväll. Än en gång knycker jag Alex gröna kort så att någon annan kan gå in gratis. Men den här gången kan han inte ha någon åsikt för han är inte ens kvar i landet när konserten börjar.
- Ringer. En ny serie med Sarah Michelle Gellar. Såg första avsnittet igår, och det verkar lovande. Andra avsnittet ska jag försöka hinna med att se redan i kväll.
- True Blood. Såg första avsnittet på fjärde säsongen tidigare i veckan, och jag vill ha mer, mer, mer!
- Förhoppningsvis kan jag ha lite självdisciplin och träna åtminstone en gång. Helst två.
- Om jag hinner klart med True Blood kanske jag slänger in en film. Scream 4 har jag inte sett ännu, så kanske blir den?
- På lördag blir det stallet som vanligt. Min ridlärare har flaggat för uteritt så vi får hoppas på vackert väder.
- På söndag ska jag fika med min kollega Malin. Vansinnigt längesen sist, och jag träffar henne inte så ofta på jobbet nu när hon har fått helt andra arbetstider.
- Kräftskiva alldeles ensam, kan det vara något? Har haft ett paket i frysen sedan förra året, och med tanke på att Alex inte är så förtjust i kräftor kanske det kan vara en bra idé att äta dem nu när han ändå är borta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0