Fin kväll med Marielle

Sedan Marielle oc David flyttade till andra sidan stan har vi setts alltmer sällan, och för att vara helt ärlig så suger det apröv. Jag saknar min lilla Mari, och att kunna spontanträffas smidigt bara för att vi bor så nära varandra. Nu krävs det lite mer planering. Men i dag fick jag träffa henne. Jag tog mig hela vägen ut till Sollentuna, och vi köpte med oss pasta som vi tryckte i oss hemma i lägenheten. Sedan blev det skvaller för hela slanten.



Jag försökte få till en bra bild, men Marielle kunde inte vara seriös...



Jag åt så mycket att det känns som att hela magen ska spricka. Och ut kommer i sådana fall varken alienbaby eller människobaby, utan en stor klump av pasta med oxfilé och kantarellsås. Tror jag får skippa både frukost och lunch i morgon om jag ska klara av att trycka i mig en tvårättersmiddag.



Och det är ju torsdag, så en liten rom och cola satt inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0