Lite frisk luft, tack!



Jag hänger inte riktigt med i dag, ligger hela tiden lite efter. Huvudet känns vansinnigt segt och jag har inte tillräckligt med energi för att arbeta på i det tempo som skulle behövas. Kanske ska ta mig en liten promenad på lunchen, försöka lufta hjärnan lite. Det är antingen det eller sömn som behövs, och det sistnämnda är lite svårt att ordna.

Kanske ska se till att komma ut på en liten power walk i kväll också? Alex ska iväg och träna efter jobbet, och jag borde väl inte vara sämre jag. Att kunan säga att jag var ute i en timme... eller vi kan säga fyrtiofem minuter, eller vänta. Trettio minuter. Det är väl en ganska rimlig tid? Fast jag måste å andra sidan vara hemma i god tid till att True Talent börjar, så vi kan säga tjugo minuter. Det borde jag väl ändå hinna med? Hmm... Om jag kniper käft om hur länge jag var ute så behöver ju Alex aldrig få veta... Jag var ute och power walkade. Punkt. Åh, så duktig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0