Mitt i veckan



Det hände inte så mycket här inne igår ikväll. Jag var i på tok för dålig form för att orka anstränga mig att skriva. Födelsedagsmiddagen hos svärföräldrarna tog längre tid än vad jag hade tänkt och när vi väl kom hem fanns inte någon ork kvar i min trötta kropp. Så jag låg på soffan ett tag där jag till slut somnade av ren utmattning. Så i dag är jag inte heller så pigg, och det var skitjobbigt att kliva upp ur sängen imorse.

Annars är väl läget bra. Bortsett från jävlig mensvärk då, men den försvinner väl om nån dag eller så. Det har förresten blivit en bebis! En liten flicka, som jag trodde. Har bara fått en snabb rapport och allt ska ha gått bra, men jag räknar med att få fler detaljer ifyllda på fredag.

Nu ska jag försöka få tiden att gå lite snabbare. Jag kan behöva ett lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0