Jag ger er ett minne

 
I dag känner jag mig som skit. Är återigen kattvakt, och den lilla damen skrek sig igenom stora delar av natten. Det var bara att kasta ut henne från sovrummet och försöka ignorera det högljudda jamandet. Vilket var stört omöjligt. Så någon skönhetssömn var det med andra ord inte tal om.
 
Dålig sömn resulterar i mörka ringar under ögonen och trötta ögonlock. Så istället för en bild på mig får ni här en gammal bild på mina föräldrar! Varsågoda.
 
Bilden är tagen någonstans på den danska alternativt skånska landsbygden under mitten av nittiotalet. Vi var på semester på Själland tillsammans med min morbror, hans fru och en kompis till mig. Mitt starkaste minne från den semestern är att mäklarfirman som låg i den lilla byn vi bodde i hette Ole Bøgballe. Det fnissar jag fortfarande åt när jag tänker på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0